מתקפת הטרור בצרפת • החרדים ברשת לא נשארו חייבים

דוד לזר 1 Comment on מתקפת הטרור בצרפת • החרדים ברשת לא נשארו חייבים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתקפת הטרור שאירעה אמש (שישי) בצרפת – מגיעה כמה ימים לאחר שמדינות אירופה הודיעו כי היא תסמן מוצרים מהתנחלויות בישראל, עובדה גררה בליל של תגובות ישראליות – שחלקם אף הקצינו ושמחו לאיד – דבר שהביא לשרשורים עמוסים בתגובות ודיונים ברשתות החברתיות.

בין יתר התכתשויות והחלפת מהלומות וירטואליות בין גולשים שבחרו להתייחס בציניות משהו לטרגדיה של אירופה, לאחרים שגינו ומחו על כך, גם הסצנה החרדית ברשת עסקה ממושכות באירועי פריז.

הזמר אלי פרידמן פרסם סטטוס ברשת החברתית – ועורר מהומה רבתית, וכך הוא כתב: "תרשו לי לשמוח הערב על מה שקורה לאירופה  – מחוסר ברירה, אין כאן שמחה לאיד, זו שמחה מחוסר ברירה, אחרת שום דבר לא יזוז לכיוון הנכון.

לדבריו של פרידמן, "נכונים היו ונשארו דבריו של צרציל לאחר הסכם מינכן שאמר: אירופה היתה צריכה לבחור בין בושה למלחמה והיא בחרה בבושה, בסוף היא תקבל גם בושה וגם מלחמה, מה שהיה הוא שיהיה ואין חדש תחת השמש", כתב.

דבריו עוררו סערה, ורבים מהגולשים התנגדו לניסוח שבו פרידמן התבטא, "טפשות, מזכיר ערבים השמחים לאיד היהודים, אפשר לנסח אחרת, עם הכאב על אובדן החיים, יש לקוות שאירופה תתעורר", כתב אחד הגולשים.

בהודעה צינית שרצה הערב במרחבי הרשת נכתב כך: "בעקבות האירועים האחרונים בפריז, ישראל קוראת לשני הצדדים לשמור על איפוק כדי למנוע הסלמה".

"ישראל אף ממליצה לממשלת צרפת להגיע להסכמה על קו גבול החוצה את פריז לשני חלקים, כדי שהצדדים יוכלו לחיות בשלום זה בצד זה".

"ממשלת ישראל הודיעה שהיא בוודאי אינה מצדיקה פעולות אלימות אך מציעה לצרפת לבדוק את נושא האפליה של המיעוט המוסלמי בצרפת, המביאה צעירים באופן בלתי מאורגן, לפעול מתוך יאוש", נכתב בהודעה הצינית.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה יש לתקוף פה הכל פשוט נכוןן במאת האחוזים